במה מתעסקות חברות אחזקה

חברות אחזקה לוקחות על עצמן את כל אותם התפקידים של ניהול, ניקיון ושמירה על תקינות התשתיות בבניין או במשרד שלכם. התקינות של המבנה חשובה לא פחות מהניקיון שלו, כך שחברה אשר מצליחה לספק מענה טוב לכל הגורמים האלה תוכל לזכות בשקט הנפשי שלכם עם הידיעה כי חברה מקצועית מטפלת בכל נושאי התחזוקה והניקיון כך שאתם יכולים לחזור לעבודה בראש שקט. חברת לירן אחזקות מספקת פתרונות תחזוקה איכותיים וזמינים למבנים מסחריים, מבני ציבור ומגדלי יוקרה החל משנת 2002.

 

  • ניקיון- חלק מהעבודה היומיומית של חברות אחזקה הוא ניקיון של המשרדים בצורה שוטפת. כך יוכלו להבטיח כי הפעילות בהם תוכם להתבצע בצורה שוטפת וללא הפרעה.
  • תשתיות חשמל ואינסטלציה- מעקב אחד התפקוד של התשתיות השונות וביצוע תיקונים על ידי אנשי מקצוע מוסמכים זהו גם חלק מהתפקיד של חברת אחזקה מקצועית.
  • תחזוקה של מערכות ביטחון- התקנה ותחזוקה של מערכות מיגון, אזעקה וכיבוי אש הינן חיוניות לתפקוד יעיל של משרד במצבי חירום. חברה מקצועי ומנוסה תדאג גם לנושא זה.
  • עבודות צבע ושיפוצים- משרדים רבים מפעם לפעם מעוניינים לרענן את המראה, כך שעבודות שיפוץ מסוימות יהיו לעיתים נחוצות. בין אם מדובר רק בריענון של הצבע על הקירות או אולי הרחבה של משרד ויצירת חללים חדשים, חברות אחזקה אשר מטפלות בנושאים אלו מוכיחות את יעילותן כיוון שיכולות גם לדאוג לניקיון לאחר השיפוץ.

 

דואגים להכל בשבילך

במידה ואתם זקוקים לשירותי אחזקה, הפתרון האידאלי עבורכם מגיע מחברת לירן אחזקות. כאן תוכלו לקבל את כל השירותים היכולים להיות דרושים לכם תחת קורת גג אחת, כולל ייעוץ טרם קניית נכס. כך תוכלו לחסוך בעבודה עם קבלני משנה וניסיונות תקשורת עם גורמים שונים שיטפלו בנושאים שונים. כל הפתרונות שלכם מרוכזים אצלנו, ויטופלו על ידי צוות מקצועי אשר מוסמך לתפקידו ומנוסה בו לאורך זמן. נוכל יחד לבנות את סל השירותים אשר יתאימו לכם ברמה האישית ויענו על כל הצרכים שלכם ברמה הטובה ביותר.

למעלה

 

מעוניין באחזקה או ניקיון? הגעתם בדיוק למקום הנכון! מלאו בקצרה את הטופס המצורף כדי לקבל הצעת משתלמת במיוחד מהמומחים שלנו בניקיון ואחזקת מבנים, אנו מתחייבים ליצור קשר לתיאום פגישה בהקדם האפשרי על מנת לתת מענה לדרישות שלכם.

 

התקשרו עכשיו :6222655 – 04

חברת ניקיון משרדים - צור קשר

    ּ