במה מטפלות חברות אחזקה למענכם?

ניהול בניינים ומשרדים הפך מקצועי בשנים האחרונות ויחד עם תנופת הבנייה בישראל מחייב גם מתן שירותים לתחזוקת מבנים וניהולם. חברות אחזקה שמתמחות בכך מטפלות בדרך כלל בכל מה שנחוץ לא רק בניקיון כי אם גם בתחזוקה, כולל של תשתיות ותיקונים שונים למבני צבור, מוסדות ומגדלי דירות. כשאתם בוחרים חברה כזאת הקפידו על חברה שמציגה ניסיון של שנים, כמו חברת לירן אחזקות שהוקמה והתפתחה עם השנים למתן פתרונות תחזוקה מצוינים.

 

  • עבודות תחזוקה של תשתיות וכמו מים וחשמל ועבודות תחזוקה של הבניין עצמו שמחייבות לפעמים לא רק ניקיון אלא גם תיקונים שונים. זה כולל הזמנת צוותים מקצועיים לתיקון אינסטלציה או חשמל או גז, לפי הצורך.
  • ניקיון של הבניינים ושל המבנים מחייב התמקצעות בניקיונות שמאפיינים מבנים כאלה, ולא רק בגלל השטחים הנרחבים. מדובר בניקיון מורכב יותר ויסודי, כמו שטיפה בעזרת מכונות קיטור ומכונות ייעודיות כמו חלונות וארונות. הניקיון מתבצעים או באופן יומי או באופן יסודי אחת לכמה זמן, לפי הצורך והדרישות של הלקוחות.
  • שיפוצים שונים כאשר זה נחוץ כמו החלפת אלמנטים שונים. הקמת מחיצות או הזזה, על ידי הפעלה של אנשי מקצוע וצוותים מקצועיים בתחום הנדרש. נקודה זו תחסוך זמן רב לכל מי שצריך לרוץ אחר קבלני משנה שונים בכדי לקבל את אותו השירות.
  • התקנה של מערכות מיגון ואזעקה כדי לשמור על בטיחות וביטחון המבנים, העובדים והדיירים.
  • עובדים מיומנים ומנוסים שעוברים הכשרות מקצועיות, נבחרים על פי יחסי האנוש שלהם ותודעת השירות ומקבלים ביטוח מלא ותנאים סוציאליים כמו גם שכר הוגן.
  • ניסיון רב של שנים מאפשר לאבחן בעיות תחזוקה ולייעץ לכם בכל מה שנחוץ לתקן ולתחזק נכון יותר, ובכך לחסוך לכם כסף על תיקונים מאוחרים יותר.

 

חברת עובדים מיומנים לשירותכם

לא קל למצוא חברות אחזקה שנחשבות לטובות, ולכן, סל השירותים ומעטפת העבודות שחברת לירן אחזקות מציעה לכם יעניק לכם מושג בדיוק מהי איכות העבודה של הצוותים שלהם. החברה שוכרת עובדים שיש להם תודעת שירות ויכולים לעבוד בצורה מיומנת וטובה בכדי להעניק לכם את השירות הטוב ביותר בתחום התחזוקה.

למעלה

 

מעוניין באחזקה או ניקיון? הגעתם בדיוק למקום הנכון! מלאו בקצרה את הטופס המצורף כדי לקבל הצעת משתלמת במיוחד מהמומחים שלנו בניקיון ואחזקת מבנים, אנו מתחייבים ליצור קשר לתיאום פגישה בהקדם האפשרי על מנת לתת מענה לדרישות שלכם.

 

התקשרו עכשיו :6222655 – 04

חברת ניקיון משרדים - צור קשר

ּ