חברת ניקיון בתל אביב

סביר להניח שבנעוריכם ננזפתם לפחות פעם אחת על "דיר החזירים" שבו אתם גרים. אולי גלגלתם עיניים והמשכתם לשרוץ בבלגן "הנשלט" שלכם עד שבגרתם והבנתם את חשיבותו של הסדר. כך שאתם בטח מבינים את חשיבותה של חברת ניקיון בתל אביב, אם אתם בעלי עסק במרכז הארץ ובתל אביב. לירן אחזקות תבטיח לכם "ראש נקי ושקט" בכל הקשור לתחזוקת משרדכם.

 

המדריך לשירותי ניקיון מקצועיים – איך בוחרים חברת ניקיון בתל אביב?

אלה כמה טיפים לבחירת החברה המתאימה:

  • מהימנות ודיסקרטיות– כדי להימנע מתרחישי אופרות סבון, בהם המנקה גנב/ה ציוד יקר ערך ממעסיקיה, רצוי לבחון את מהימנות חברת הניקיון. זכרו כי אתם מכניסים אנשים בפתח "הבית השני" שלכם, בו הם בתנאי חשיפה הולמים לציוד או מידע יקר. דיסקרטיות חשובה לכל חברה שהיא, אך בייחוד לחברות ממשלתיות או לחברות המשתמשות בנתונים חסויים בעלי דרג חשיבות גבוה, לכן שוחחו עם מנהל החברה כדי לגבש רושם לגביו ובקשו המלצות ממעסיקים קודמים כמו מנהלים אחרים, מכרים או חברים.
  • מקצועיות ויעילות עבודה– בררו עם חברת הניקיון לגבי ניסיונם המקצועי, מהן שיטות העבודה וחומרי הניקיון בהם הם משתמשים. למשל, בררו האם הם מספקים שירותי חיטוי יסודיים, כיצד הם מנקים מכשור אלקטרוני והאם הם מספקים שירותי הדברה.
  • שירותי ייעוץ והצעות מחיר– חברות ניקיון מקצועיות ומנוסות יספקו לכם שירותי ייעוץ והצעות מחיר, לעיתים אפילו בחינם, כדי שתוכלו לקבל את מלוא ההתרשמות לגבי החברה. אל תתפשרו על שירותי הניקיון שלכם ובררו את כל המידע הרצוי לכם מראש.

 

למה לבחור בחברת ניקיון בתל אביב?

ראשית, המקצועיות. אנשי עסקים ומנהלים מכירים בחשיבותו של המראה והתדמית "העסקית". כפי שלא תגיע לפגישת עסקים חשובה במראה סחבות מרושל, כך רצוי שגם משרדי החברה ייראו "עסקיים ומכובדים". שטח עבודה מסודר יאפשר לעובדיך ולך לעבוד בתנאי היעילות והנוחות המיטביים. שירותי ניקיון יסודיים יבטיחו לך "תדמית נקייה ומקצועית" בכל הנוגע למראה החברה. שנית, בחירת חברת ניקיון בתל אביב היא בחירה בבריאות – וירוסים ובקטריות יתפתחו בתנאי סביבה מתאימים. כך שאם ברצונכם "להבריש את החיידקים" החוצה, למנוע עודף של ימי חופשת מחלה, ולדאוג לבריאותם של עובדיכם, יש לדאוג לשירותי ניקיון יסודיים למשרדכם.

חברת ניקיון בתל אביב המובילה לירן אחזקות

 

חברת ניקיון מובילה בתל אביב

כיום ניתן למצוא שפע של חברותניקיון משרדים בתל אביב. אף על פי שהשוק מוצף, חשוב לדעת היטב כיצד לברור בין החברות , כך שתמצאו את חברת הניקיון הטובה ביותר עבורכם. מדובר במשהו קריטי למדי היות וישנן חברות לא מעטות המספקות שירותים ברמה מקצועית נמוכה וללא סטנדרטים, שרובנו היינו מעוניינים להמנע מהן.

במאמר הבא נעזור לכם עם העניין על ידי כך שנסקור את הדברים הראשונים שכדאי לשים אליהם לב בעת בחירת חברת הניקיון למשרדכם.

שנות הניסיון

חשוב לשים לב למספר שנות הניסיון של החברה איתה תעבדו, כאשר בדרך כלל יותר שנות ניסיון יעידו על שירות יותר איכותי ומוכח. זאת בניגוד לחברה חדשה שתצטרכו לשמוח עליה ולא תוכלו להסתמך על הרפרטואר שלה.

משרדים מתוחזקים להצגה

חשוב שתעבדו עם חברה שיכולה לספק לכם מבט אל המשרדים או הווילות אותם היא מתחזקת. כך תוכלו לדעת היטב עם איזה חברה אתם עובדים, מה רמתה ויכולותיה. כמו כן הדבר מומלץ מכיוון שזו הדרך הטובה ביותר למניעת הפתעות לא רצויות.

מחיר

חשוב לפקוח היטב את עינכם בנוגע למחיר שמבקשת ממכם חברת הניקיון. חברות ניקיון רבות נוהגות לבקש מחירים שערורייתיים ומעל המקובל בשוק, כל זאת כאשר לרבים מהן אין ידע מקצועי רב בתחום הניקיון. הדרך הטובה ביותר למציאת מחיר משתלם היא ביצוע של השוואת מחירים מקיפה. רק כך תזכו להנות מהמחיר המשתלם ביותר.

 

חברת ניקיון מומלצת בתל אביב – לירן אחזקות בע"מ

חברת לירן אחזקות הינה חברת אחזקות בעלת מוניטין רב, כאשר היא נחשבת לאחת מן המוכרות ביותר בשוק היום. בוודאי תשמחו לשמוע שהחברה מספקת מגוון רחב של שירותי תחזוקה, כאשר היא מתמחה בניהול של משרדים ווילות, בין אם מדובר בשירותי ניקיון ובין אם בשיפוצים. תהיו בטוחים שתוכלו להעזר בה בנוגע לכל צורכי המשרד שלכם, ללא שום קבלני משנה נוספים.

 

 

חשוב מאוד לשמור על ניקיון המשרד ולא רק בגלל שסביבה נקייה מנעימה את מהלך העבודה. שירותי ניקיון בתל אביב חשובים לכל עסק, משרד מוזנח ומלוכלך אינו מבשר טובות על היכולת של בעל העסק לנהל עסקים ולכן עלול לפגוע ביכולת שלו לקשור קשרים עסקיים ולבנות תדמית רצינית. חברת לירן אחזקות מבטיחה לכם את הניקיון של המשרד והנראות הייצוגית שלו כדי שתוכלו להזמין לקוחות ושותפים לעסקים מבלי להתבייש ומבלי לחשוש מהתגובות הקשות.

 

למה חשוב לשכור שירותי ניקיון בתל אביב?

  • סביבת עבודה חייבת להיות נקייה בעיקר בגלל היגיינה והבריאות אבל גם בגלל מטרדי זיהום וריחות רעים. זה חשוב בגלל המטבח והשירותים אבל גם המשרד ופינות העבודה בעצמן יכולות להיות במצב גרוע שאינו מאפשר עבודה נוחה.
  • כשאתם עושים עסקים ומזמינים לקוחות וקהל לקבל שירות, חשוב לשמור על הרושם הנכון ולדאוג לכך ששמכם הטוב לא יוכתם בגלל מצב המשרד.
  • ניקיון של מיכון משרדי וציוד דיגיטלי ואלקטרוני רגיש דואג לתקינותם. אבק שמצטבר במכונות כאלה יחד עם שמנים ושאר חומרים עלול להשבית אותם ולגרום לתקלות שונות שימנעו מהמשרד לתפקד בצורה תקינה.
  • ניקוי חלונות בגובה רב אינו יכול להיעשות בצורה רגילה ודרוש צוות מנקי חלונות מיומנים למטרה זו. החלונות יהיו שקופים ונקיים שוב ומבריקים, ותוכלו אף לצפות אותם בחומרים דוחי אבק ולכלוך כדי שהניקיון יחזיק מעמד זמן רב.
  • הדברה וחיטוי נחוצים לפחות פעם בשנה, אבל רק צוות שמוסמך לטפל בחומרים מסוכנים להדברה יכול לעשות את זה בצורה בטוחה. חברה שמעסיקה צוותי הדברה מוסמכים עם כל הרישיונות יכולה לעזור במקרה כזה.
  • ביטוח עובדים ושכר הוגן עם תנאים טובים מבטיח לכם שהחברה דאגה לכל מה שחשוב בהעסקת העובדים המקצועיים שלה.

 

לדאוג למשרדים נקיים בזמן

אמינות, אחריות, שירותים מקצועיים ואיכותיים ועמידה בזמנים הם חלק מהדרישות שיש לכל משרד ששוכר שירותי ניקיון בתל אביב. חברת לירן אחזקות מספקת לכם מעטפת שירותים על ידי צוותים מיומנים בעלי תודעת שירות, שעברו את כל ההכשרות שנחוצות להם כדי לתת לכם שירות מלא ולנקות את המשרדים שלכם ברמה גבוהה.

 

 

האזור המאוכלס ביותר יהיה לרוב גם זה שיש בו גם הכי הרבה חברות ומשרדים, ולכן יהיה זקוק יותר לשירותי חברת ניקיון בתל אביב. הלכלוך והאבק גדולים מהרגיל ומתגברים כתוצאה מגודל המקום ומתנועת המבקרים במשרד. בגלל זה כדאי מאוד להפקיד את שירותי הניקוי והתחזוקה בידי חברה מנוסה. חברת לירן אחזקות מתמחה בשירותים למוסדות כמו משרדים בכל הגדלים, משום שברור לה מהם הצרכים שלכם בניקיון יומיומי ויסודי.

מדוע לשכור חברת ניקיון בתל אביב?

  • בכל גודל של משרד יש עדיין ניקיונות שאף אחד אינו יכול לדאוג להם משום שהעובדים שנשכרו בגלל כישורים בעבודה הספציפית שלשמה הוקדם המשרד ולא לניקיון. עדיף לא לבזבז זמן על ניקיון שטחי שאינו מספק שנעשה בתוך כמה דקות, אלא להשקיע בעבודה.
  • חומרים רבים שנדמה לכם שהם בסדר גמור לשימוש ביתי עשויים להיות בעייתיים במקומות שבהם הלכלוך רב ועמוק יותר, זאת משום שהם לא יסירו לכלוך כמו כתמי מכונה או חומרים שנדבק למשטחים זמן רב, והם לא יתמודד עם אבק שמצטבר במקום שאי אפשר להגן עליו כמו בית. ובוודאי לא יתמודד עם מטבח ושירותים שמשרתים כל כך הרבה אנשים שאינם שומרים עליהם. רק חומרי ניקוי מוסדיים ותעשייתיים יצליחו להבטיח לכם ניקיון מלא ושמירה על היגיינה מלאה, מבלי לסכן עובדים בגלל רגישויות ומבלי לגרום נזק לסביבה, למיכון המשרדי ולציוד.
  • עובדי הניקיון המקצועיים יודעים איך לעבוד נכון מבלי להזיק למכונות שלכם, לציוד האלקטרוני, לתשתיות, לשטיחים ולווילונות ולרהיטים. כך בבחירה בשירותיה של חברת ניקיון תחסכו גם את הכסף של תיקונים צפויים.
  • ביטוח של מקום עבודה אינו מכסה לפעמים את הנזקים והפציעות שנגרמים כתוצאה מניקוי בעזרת חומרים שונים, במיוחד ניקיון יסודי של חלונות ומכונות וארונות. עדיף להשאיר זאת למקצוענים שמבוטחים בכל מצב.

לבחור את האנשים המקצועיים ביותר

חברת ניקיון בתל אביב חייבת להתמודד עם מצב הניקיון במשרדים ובחברות שונות שאצלם יש תנועה רבה והם חייבים להישאר ייצוגיים ונקיים כל הזמן. בכדי לעשות זאת, חברת לירן אחזקות כבר התמחתה במתן שירות איכותי שמבטיח לכם משרד ומשטחי עבודה נקיים והיגייניים כל הזמן, מבלי לגרום נזק.

למעלה

 

מעוניין באחזקה או ניקיון? הגעתם בדיוק למקום הנכון! מלאו בקצרה את הטופס המצורף כדי לקבל הצעת משתלמת במיוחד מהמומחים שלנו בניקיון ואחזקת מבנים, אנו מתחייבים ליצור קשר לתיאום פגישה בהקדם האפשרי על מנת לתת מענה לדרישות שלכם.

 

התקשרו עכשיו :6222655 – 04

חברת ניקיון משרדים - צור קשר

ּ