מה מציעה לכם חברת ניקיון משרדים במרכז?

משרדים מעניקים את מקום העבודה לאנשים רבים, זאת הן בשעת היום ולעיתים אך בשעות הערב. על כן, ניקיון משרדים במרכז מחייב להיות בר הסתגלות לתרבות העבודה שנהוגה במשרד, כולל לרבות עמידה בסטנדרטים הגבוהים של התחזוקה בשטחי עבודה אלה. חברת לירן אחזקות נערכה למצב כבר לפני שנים וכעת מציעה מעטפת שירותים כוללת של ניקיון ותחזוקה וניהול בניינים לאורך כל היממה. כאשר נחוצים לכם צוותים מקצועיים אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולהיעזר בשירות המקצועי ביותר.

 

  • הסוגיה הכי חשובה למשרדים היא במציאת אנשי מקצוע שיטפלו בכל מה שנחוץ במשרד. וזה כולל לא רק ניקיון כי אם גם תחזוקה של תשתיות ושל מכשירים, תיקונים שונים וטיפול בכל מה שקורה ודורש מענה מיידי.
  • ניקיון יום יומי של כל מה שחשוב לנקות במשרד, ממטבח ושירותים ועד ריקון פחים וניקוי אבק משולחנות ומחשבים. שאיבת אבק משטיחים ושטיפת רצפות ושאר הניקיונות שצריך לנקות באופן שוטף במשרד בכדי ליצור סביבת עבודה נעימה.
  • התמחות בניקיון של מכשור רגיש ועדין כמו מחשבים וציוד דיגיטלי רגיש לאבק שיש להקפיד על הניקיון שלו בדרכים מתוחכמות ולא רק פירוק ואיבוק.
  • הדברה וחיטוי הם חשובים מאוד אחת לתקופה, אבל חובה לבצע אותם רק על ידי מי שיש לו רישיון הדברה וניסיון בעבודה עם חומרים מסוכנים כאלה. במקומות כמו משרדים ובניינים עסקיים נוטים לסבול ממכת מזיקים בגלל הסביבה והעובדה שיש הרבה חללים שלא ניגשים אליהם זמן רב. הדברה חשובה מאוד גם לצורך היגיינה ושמירה על הבריאות והניקיון במקום.
  • שאיבת אבק וניקוי אביזרי טקסטיל כמו שטיחים ווילונות דורשים טיפול בידי מומחים כדי לא לגרום נזק לאריגים. מכשור מיוחד וחומרים שאינם מזיקים הם חלק מהעבודה של הצוותים המיומנים שדואגים לכך.

 

שירותי תחזוקה למבנים

ניקיון משרדים במרכז הוא רק חלק מעבודה שיכולה להציע לכם חברת לירן אחזקות. החברה מספקת לכם מעטפת שירותים שתוכלו להשתמש בה בכדי לדאוג שבניין המשרדים שלכם יהיה תמיד במצב ראוי לעבודה. הצוותים המיומנים שלהם הוכשרו לכך והם מוכנים ומזומנים לעזור לכם בכל בעיה.

למעלה

 

מעוניין באחזקה או ניקיון? הגעתם בדיוק למקום הנכון! מלאו בקצרה את הטופס המצורף כדי לקבל הצעת משתלמת במיוחד מהמומחים שלנו בניקיון ואחזקת מבנים, אנו מתחייבים ליצור קשר לתיאום פגישה בהקדם האפשרי על מנת לתת מענה לדרישות שלכם.

 

התקשרו עכשיו :6222655 – 04

חברת ניקיון משרדים - צור קשר

ּ