ניהול ואחזקת מבנים

כמה טוב שבאת הביתה…

כמה טוב להגיע הביתה בתום יום עבודה, ולפגוש חניה נקייה ומסודרת, גינה פורחת, חדר מדרגות מבהיק. הכל אומר סדר, ניקיון ותחזוקה.
זו המשימה שלנו. להעלות בכם יום יום חיוך והרגשה טובה של שקט ושלווה, חברת אחזקה לאפשר לכם שגרת חיים נעימה, בידיעה שניהול ותחזוקת הבניין בידיים טובות ורגישות.

מענה רחב, מקצועי ואמין

לירן אחזקות מעמידה לרשותכם ניסיון ומיומנות רבה בניהול ואחזקת בניינים. הפעילות שלנו כוללת את כל התחזוקה הנדרשת: ניקיון יסודי על בסיס קבוע, ניהול משימות ועד הבית, עבודות גינון והדברה ועוד. אנחנו פועלים תוך הגדרת יעדים ומטרות ועמידה בלוח הזמנים המתוכנן. פתרונות נוספים שנשמח להעמיד לרשותכם הם בתחום מערכות מיגון ואזעקה ועבודות שיפוצים. כל העבודות מתבצעות על ידינו ברמה הגבוהה ביותר, ופוטרות אתכם מהצורך בהתקשרות עם קבלני משנה.

לתחזק, לטפח, לשמור על ערך הבית
ניהול ותחזוקה מקצועיים תורמים רבות לא רק לאיכות החיים של הדיירים.חברת אחזקה הם מבטיחים שמירה על ערך הנכס והרבה שקט נפשי.

פועלים עבורכם כוועד בית
בפעילותנו כוועד בית עבורכם, אנחנו רואים חשיבות ומשמעות מיוחדת. חברת ניהול טובה מעניקה לדיירי הבניין שירות מקצועי עם שקיפות מלאה של הכספים בדוחות השוטפים, פוטרת את הריצה לרשויות, והכי חשוב- משרה אווירת ביטחון ושלווה שבונה שכנות טובה ומונעת מתחים וסכסוכי שכנים.

אב בית אישי: פתרון מהיר ומושלם לכל בעיה
שירותי הניהול והתחזוקה שלנו יותאמו במדויק לצרכים המדויקים שלכם, ויבוצעו על ידי צוות עובדים מיומן ואחראי, המתמחה בתחזוקה וניקיון בנינים, ע"י ציוד ניקוי משוכלל ועם מיטב החומרים.
לרשותכם עומד אב בית שהינו מנהל תפעול, הזמין וקרוב תמיד, חברת אחזקה על מנת להבטיח שירות איכותי ושוטף ופתרון מהיר, חכם ויעיל לכל צורך. הזמינות, ההקשבה והרגישות המקצועית מאפשרות לכם שגרת חיים ברוכה.

אחזקה שוטפת:

שירותי ניקיון לבניין ולחצר – כולל חניות תמונה
איש אחזקה מקצועי
בודק מוסמך למעלית
גינון והדברה
טיפול במאגרי מים
טיפול במערכות כיבוי אש
ניהול:

ייעוץ ביטוחי
ייעוץ משפטי
גביית כספים
טיפול בסרבני תשלום

תודה על התענינותך בשירותינו!
ליצירת קשר נא השתמש בפרטי הקשר להלן או מלא את טופס המשוב ונציגנו יצור עימך קשר בהקדם.

למעלה

 

מעוניין באחזקה או ניקיון? הגעתם בדיוק למקום הנכון! מלאו בקצרה את הטופס המצורף כדי לקבל הצעת משתלמת במיוחד מהמומחים שלנו בניקיון ואחזקת מבנים, אנו מתחייבים ליצור קשר לתיאום פגישה בהקדם האפשרי על מנת לתת מענה לדרישות שלכם.

 

התקשרו עכשיו :6222655 – 04

חברת ניקיון משרדים - צור קשר

ּ