ניקיון משרדים בתל אביב

ניקיון משרדים בתל אביב או בשאר אזור המרכז יאפשר למשרד שלך להיראות במיטבו במשך כל השנה. אם אתה שואל את עצמך מדוע חשוב שהמשרד יהיה נקי באופן הטוב ביותר, תוכל וודאי להעיד בעצמך שהרבה יותר נוח לך לעבוד במשרד נקי, מסודר ומאורגן אשר כל דבר בו עומד במקום הנכון. אין ספק שאיכות עבודה ותפוקת עבודה הן משמעותיות בכל משרד ומשרד. דברים אלה מושפעים מן האופן שהמשרד נראה, כאשר העבודה מתבצעת בסביבה נקייה ונעימה התפוקה עולה וכך גם שביעות רצון העובדים והלקוחות. מלבד זאת, במידה והמשרד מיועד לצורך קבלת קהל, ידוע שרושם ראשוני של מקום מותיר חותם משמעותי על כל אדם הנכנס למשרד. הגעתו של לקוח למשרד מבולגן ולא נקי תגרום לו לרצות לעזוב את המקום מבלי לבחור בך כנותן השרות שלו. לכן, חשוב מאוד שתדאג שהמשרד שלך יהיה נקי באופן מוחלט לאורך כל הזמן שאתה שוהה בו. אם משרדך ממוקם בתל אביב, פנה עכשיו לחברה המתמחה בניקיון משרדיםבאיזור זה.

חברת ניקיון משרדים בתל אביב עם לירן אחזקות

אם אתה מחפש שירות ניקיון יסודי ולא ניקיון שטחי כדאי שתכיר את חברת לירן אחזקות, אשר הוקמה כחברה משפחתית בשנת 2002 על ידי ראובן קיסוס. לירן אחזקות מעניקה פתרונות תחזוקה איכותיים לכל מקום באשר הוא. אצל החברה ניתן למצוא עובדי ניקיון קבועים ואיכותיים עבור כל עבודת ניקיון רלוונטית. העובדים חרוצים ויסודיים, בעלי ניסיון בעבודה במשרדים שונים ויעניקו לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר. אנו מציעים:

  • ניקוי חלונות
  • ניקוי מדפים
  • ניקוי ארונות
  • ניקוי וסידור מגירות
  • ניקוי רצפה ושירותים
  • שאיבה וניקוי שטיחים
  • ניקוי מחשבים וציוד אלקטרוני

 

שירותי ניקיון משרדים בתל אביב הוא מעל הכל

לפעמים אנחנו לא שמים לב לכמות האבק והלכלוך המצטברת על הרצפה והמדפים. האבק גורם לאלרגיות ובעיות נשימה שונות בנוסף למראה אסתטי לא נעים. שכבות של לכלוך מתאספות על הרצפה והופכות אותה לכהה. אסור להתרגל למצב הזה, המשרד הוא הבית השני שלנו ושל העובדים ואנו רוצים שהרצפה תבריק ומהדפים יהיו מסודרים כהלכה. כשהמשרד שלך מבריק תפוקת העבודה של העובדים תעלה מיד, הלקוחות יהיו מרוצים ואתה תהנה מההצלחה. צור קשר עם לירן אחזקות ותן לנו לעשות לך משרד חדש.

ניקיון משרדים בתל אביב

ניקיון משרדים בתל אביב דורש התייחסות מיוחדת מצד חברת הניקיון והאחזקה. חברת לירן אחזקות דוגלת במתן שירות אמין, זמין ויעיל אשר יאפשר לכם להפיק את המירב ממקום העבודה הנקי ומטופח שלכם. על כן אנו מעמידים לרשותכם את הצוות המקצועי והמנוסה שלנו אשר יכול להעניק לכם את שירותי הניקיון הטובים ביותר בתחום בהתאמה אישית לצרכים שלכם ולתכולת המשרד.

ניקיון משרדים בתל אביב – שירות מותאם אישית

אזורי התעשייה הרבים, פיח תמידי מהרכבים ואבק הם מנת חלקה של העיר הגדולה. אך ניקיון משרדים בתל אביב נועד היפטר מכל אותו לכלוך. רובנו קוראים למשרד בית שני, זאת משום שרוב שעות היום שלנו מושקעות במקום העבודה, כך שזה רק צפוי כי אנו מצפים מהמקום להיות נקי ונעים לשהייה.

אך בעוד כל בית עסק מובדל מהשני, הרי שבעת השכרת שירותיה של חברת ניקיון אנו צריכים לבנות תוכנית פעולה המותאמת אישית לצרכים של המשרד שלנו. זכרו לוודא כי החברה מעניקה את השירותים להם אתם זקוקים. במידה ויש מטבחון אז הם מטפלים גם בו ובציוד והאביזרים. אם לעובדיכם יש מעמדות מחשב שונות וציוד אלקטרוני, הרי שיש צורך לנקות אותם ואת העמדות מאבק ולכלוך. כך גם שטיחים, חלונות, ארונות וחדרי שירותים. כולם זקוקים לניקיון יסודי על ידי חברה מנוסה שיודעה לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר.

 

ניקיון טוב- עבודה טובה יותר

אין ספק כי השהייה במשרד נקי יכולה להפוך לנעימה הרבה יותר, ואף מעבר לכך. שהרי בעת שהמשרד נקי העובדים לא נמצאים תחת סכנות בריאותיות, האווירה במשרד נעימה הרבה יותר, המשרד מדיף ריח נעים, והעובדים יכולים להתמקד בעבודתם במקום להתחיל ולהקדיש זמן נפרד בכל יום על מנת להתחיל ולסדר את העמדות שלהם. חברת לירן אחזקות מכשירה את עובדיה על מנת שיוכלו לטפל בכל בקשה שלכם ולדאוג למשרד שהיה נקי ויעמוד לסטנדרטים הגבוהים ביותר.

ניקיון משרדים בתל אביב לתוצאה הטובה ביותר

היוקרה מחייבת נראות בהתאם ולכן משרדים אינם יכולים להרשות לעצמם להתרשל בתחזוקה היומית. ניקיון משרדים בתל אביב הוא הכרח ולא רשות, ולכן רק המקצועיים שבשירותי הניקיון אמורים לספק לכם שירות כזה. אנשי חברת לירן אחזקות מכירים היטב את כל הדרישות והצרכים של משרדים שונים ועל כן גם מקפידים על סטנדרטים גבוהים במיוחד בניקיון.

 

למה להזמין ניקיון משרדים בתל אביב מחברה?

  • ביטוח של עובדי ניקיון מכסה לא רק את הנזקים שעלולים להיגרם לרכוש ולציוד בגלל טיפול לא נכון ולא מקצועי, הוא גם מבטיח לכם שכל פציעה או נזק שיקרו לעובדי הניקיון המקצועי יכוסו בהתאם. זה משהו שאי אפשר להבטיח לעובדים שלכם שנשכרו לצרכים אחרים ומשרתים אתכם גם למטרת ניקיון לא מקצועי רק משום שרציתם לחסוך בזמן ובכסף.
  • חומרי הניקוי הטובים ביותר אינם חומרי ניקוי ביתיים משום שהם נוצרו למטרות תעשייתיות ומוסדיות וחייבים לעמוד בסטנדרט אחר של יכולת ניקוי. כתוצאה מכך רק עובדים מקצועיים רשאים ויכולים לעבוד אתם. לכם זה מבטיח לא רק ניקיון בטוח אלא גם עמידה בסטנדרט איכותי במיוחד. מה שאתם מכירים בבית אינו מתקרב אפילו לרמת הניקיון הזאת.
  • חומרי ניקוי חייבים להיות תקניים ולא לגרום נזק לסביבה ולאנשים או לציוד ומתקנים. לכן, רק מי שהוסמך והתמחה בכך יכול להשתמש בהם מבלי לגרום להרעלה, אלרגיות או לתופעות לוואי לעובדים.
  • יש מקומות שרק עובדי ניקיון מוסמכים ומיומנים יכולים להגיע אליהם, כמו חלונות משני צדיהם או המסילות הנסתרות או ארונות גדולים וחדרים מאובקים ומחסנים בעייתיים ומוזנחים. חבל להשאיר זאת לידיים לא מיומנות שלא ישלימו את העבודה בצורה הנכונה.
  • אם היו משאירים את הניקיון לעובדי המשרד סביר להניח שלא הייתם מוצאים זמן לטפל בכך, ולכן רק כאשר שוכרים חברה לצורך זה אפשר להבטיח ניקיון ותחזוקה סדירים ובזמן.

 

להשאיר ניקיון למקצוענים

בכל מקום שבו תרצו לראות איך העובדים נהנים לעבוד, אתם תוכלו למצוא אנשי מקצוע שדאגו לניקיון ולתחזוקה נאותה של המקום. הפרודוקטיביות תלויה בשירותי ניקיון משרדים בתל אביב ולכן חברת לירן אחזקות מבטיחה את השירות המעולה ביותר לכם ולעובדיכם.

שירותי ניקיון משרדים בתל אביב עם החברה מס' אחת

בלי משרד נקי אי אפשר לשבת ולעבוד או לקבל קהל, ולכן ניקיון משרדים תל אביב כל כך חיוני לתרבות העבודה המודרנית. זה רק נדמה שאין באמת מה לנקות בסביבה מודרנית, אבל דווקא החיים האורבניים מזמנים המון אבק ולכלוך שאפילו לא שמנו לב שמקיף אותנו, פוגע בתפקוד שלנו ועלול אף לגרום למחלות. חברת לירן אחזקות מציעה לכם שירותי ניקיון ותחזוקה מקיפים בכדי שתוכלו להמשיך בעבודתכם מבלי שתחום הניקיון של המשרד יטריד את ראשכם.

 

במה מטפלים שירותי ניקיון משרדים תל אביב?

  • יש ניקיון יום יומי שחובה להשלים, כך גם במידה והתנועה במקום רבה, לעיתים יהיה צורך בניקיון מספר פעמים באותו היום. הוא לרוב יכלול שטיפה של רצפה, ריקון פחים, ניקיון במטבח ובשירותים, זאת על מנת להבטיח סביבת עבודה נקייה, נעימה והיגיינית.
  • ניקיון יסודי עושים אחת לתקופה במקומות החשובים כמו מחסנים, ארונות, חדרים שבהם לא מנקים מדי יום אלא רק כאשר צריך. במקרים כאלה מנצלים את ההזדמנות גם לביצוע מיון וזריקה כל מה שאינו נחוץ ולשם כך נחוץ צוות אמין שאפשר יהיה לסמוך עליו.
  • חיטוי והדברה חיוניים בדיוק כמו בבתים פרטיים, וצוותי ההדברה צריכים לקבל הכשרה, הסמכה ורישיון כדי שיוכלו לעבוד עם חומרים מסוכנים אך בטוחים לפי התקנים הנדרשים. כך תוכלו להבטיח הדברה שאינה מסכנת את העובדים ואינה גורמת לתופעות לוואי.
  • אחת הבעיות הנפוצות בניקיון היא שאיבה של אריגים שמשמשים בבית ובמשרד, וצוברים הרבה אבק שגורם לאלרגיות. יחד עם חלקיקים ופירורים, כתמים וחומרים נוספים שנשפכים על שטיחים וריפודים שונים, הצוותים שמנקים אותם יידעו להשתמש בחומרי הניקיון הנכונים כדי לנקות מבלי לגרום לנזק בלתי הפיך לאריגים, וכדי להחזיר את הצבע המקורי שלהם.

 

תחזוקה וניקיון ברמה הגבוהה ביותר

חברת לירן אחזקות קיימת בשטח שנים רבות ומציעה שירותי ניקיון משרדים תל אביב לחברות המובילות באזור, יחד עם מעטפת שירותים נוספים של תחזוקה וניהול בניין. הצוותים שהחברה מעסיקה עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ומיומנות בעבודה והם נבחרו גם על פי השירותיות שלהם והרצון לעזור ולפתור בעבורכם בעיות שונות במהלך העבודה.

לכל משרד יש את המנקה הקבוע שלו שיודע בדיוק היכן לנקות את הפינות שהכי נצבר בהן לכלוך ומה בדיוק נחוץ בכל יום כדי לשמור על המשרד. חברת ניקיון משרדים בתל אביב שמעסיקה עובדים מסורים ומיומנים יכולה להבטיח לכם את הניקיון שאתם מחפשים לכל יום וגם לניקיונות מיוחדים ותחזוקה שוטפת כל הזמן. חברת לירן אחזקות מספקת לכם צוותי ניקיון מיומנים בעלי תודעת שירות מפותחת ורצון לעזור ולנקות את סביבת העבודה שלכם.

מה מציעה לכם חברת ניקיון משרדים בתל אביב?

  • בכל מקלדת מסתתר עולם שלם של פירורים ולכלוך ואבק שבסופו של דבר מגיע פנימה ומונע הפעלה נוחה של המקלדת. כנ"ל לגבי אבק במחשבים ומסכים לא נקיים, שלא לדבר על מכשור אלקטרוני וציוד מתקדם שיש לנקות אותו במומחיות מבלי לגרום לו נזק אבל להבטיח שכל האבק המסוכן להפעלתו ינוקה ביעילות. זהו שירות חשוב במיוחד לחברות הייטק רבות.
  • שטיחים, וילונות, ריפוד, טקסטילים שונים שמרכיבים את העיצוב בכל חברה ובכל משרד הם הראשונים שיש לנקות בקביעות משום שהם אוגרים בתוכם כמויות אדירות של אבק וחלקיקים שונים שהם סופחים. כדי לנקות אותם כמו שצריך צריך להשתמש במכשור ובחומרי ניקוי ייעודיים שרק מומחים יודעים כיצד לעבוד אתם ולכן נחוץ לכם צוות עובדים מיומן.
  • ניקיון שגרתי ליום יום של הרצפות, משטחי העבודה, ריקון פחים וניקוי אבק. זוהי העבודה השגרתית של הכנת המשרד ליום עבודה נוח ונעים נוסף.
  • ניקוי יסודי של מחסנים וארונות ועוד מקומות שבהם לא נוהגים לבקר לעתים קרובות ולכן מצטבר שם עומס ובלגן שלם שיש לנקות ולמיין ולזרוק כאשר זה נחוץ.
  • ניקוי חלונות בכל גובה והברקה שלהם נגד צבירת אבק וכתמים שונים.

חברת עובדי ניקיון מיומנים

עובדי ניקיון צריכים לדעת לא רק לנקות נכון ועם החומרים המתאימים, אלא גם לתת שירות ולענות על שאלות מקצועיות בנוגע לתחזוקה. חברת ניקיון משרדים בתל אביב מכשירה את העובדים שלה לצורך כך. חברת לירן אחזקות מציעה לכם שירותי ניקיון ואחזקה כדי להבטיח לכם שהמשרדים יהיו מוכנים מדי יום לפי דרישתכם ובהתאמה לצרכים שלכם.

למעלה

 

מעוניין באחזקה או ניקיון? הגעתם בדיוק למקום הנכון! מלאו בקצרה את הטופס המצורף כדי לקבל הצעת משתלמת במיוחד מהמומחים שלנו בניקיון ואחזקת מבנים, אנו מתחייבים ליצור קשר לתיאום פגישה בהקדם האפשרי על מנת לתת מענה לדרישות שלכם.

 

התקשרו עכשיו :6222655 – 04

חברת ניקיון משרדים - צור קשר

ּ