שירותי ניקיון למשרד

שירותי ניקיון למשרד מספקים עבורכם ועבור העובדים והלקוחות לכם סביבה שנעים להגיע אליה ולשהות בה. לעובדים שלכם המשרד מהווה מעיין "בית שני". שהרי הם נמצאים שם רוב שעות היום ומשקיעים במרץ מהלכו בעבודתם. אין ספק כי ברגע שיעבדו במשרד נקי ומסודר, הפרודוקטיביות שלהם תהיה גבוהה משמעותית ממשרד שאינו מטופח. חברת לירן אחזקות היא הפתרון המושלם עבורכם במקרה שכזה. אנו פעילים בתחום מעל 16 שנה, כך אין ספק כי את הניסיון והמיומנויות הדרושות להצלחה בתחום כבר רכשנו מזמן.

 

דברים שחשוב לשים לב אליהם כשבוחרים שירותי ניקיון למשרד

בעת בחירת חברה המספקת שירותי ניקיון למשרד ישנם מספג גורמים שאתם צריכים להחליט עליהם בטרם חתימת החוזה.

שעות פעילות צוות הניקיון- זו אולי מחשבה לא רבים שוקלים, אך שימו לב כי עבודה של צוות ניקיון במשרד יכולה לעיתים להפריע למהלך התקין של יום העבודה. בעלי עסקים רבים הבינו זה מכבר כי הזמן האידאלי לניקיון המשרד הוא לפני שעות הפעילות או לאחריה. היתרון הבולט של ניקיון בשעות הבוקר הוא כי העובדים אשר מגיעים למשרד נכנסים לסביבת עבודה נעימה וסטרילית. בשעות הערב, לאחת עזיבת העובדים את המשרד, יוכל גם אז צוות הניקיון לעבוד בשקט וברוגע מבלי לפגוע בריכוז ואיכות עבודתם של העובדים שלכם.

הבנה של צרכי המשרד- בעת שיחת היכרות עם חברת ניקיון, חשוב להעביר את הדגשים של עבודתכם, כך שהניקיון יתבצע בצורה המתאימה לכם ללא יצירת הפרעות. כך תוכלו יחד לבנות תוכנית פעולה ברורה אשר מותאמת בצורה מדויקת לצרכי המשרד שלכם.

שירותי ניקיון למשרד

מבריקים את המשרד

משרד מבריק, משמע עובדים מבריקים. אין ספק כי סביבת העבודה משפיעה רבות על איכות העבודה של העובדים. במידה והמטבחון או חדרי השירותים לא יעברו ניקיון מספק, הדבר ללא ספק ישפיע לרעה על האווירה של העובדים המשרד. כך גם עמדות עבודה שלא עברו ניקיון אבק מידי פעם יכולים לפגוע באווירה הנוצרת במשרד ולא רק. כל הגורמים הללו יכולים להוות סכנה בריאותית במידה והדבר לא מטופל. חברת לירן אחזקות מבינים את הצורך שבמשרד נקי, למטרות בטיחות, היגיינה, מורל ואפילו נראות המשרד ללקוחות. על כן הצוות המקצועי שלנו מוכן ומשומן לעמוד לכל משימה עד לשביעות רצונכם המלאה.

למעלה

 

מעוניין באחזקה או ניקיון? הגעתם בדיוק למקום הנכון! מלאו בקצרה את הטופס המצורף כדי לקבל הצעת משתלמת במיוחד מהמומחים שלנו בניקיון ואחזקת מבנים, אנו מתחייבים ליצור קשר לתיאום פגישה בהקדם האפשרי על מנת לתת מענה לדרישות שלכם.

 

התקשרו עכשיו :6222655 – 04

חברת ניקיון משרדים - צור קשר

    ּ