אילו שירותי ניקיון למשרד מוצעים לכם?

כשאתם עוזבים את המשרד בערב, זה הזמן של אנשי המקצוע הנוספים להגיע לעבודה ולהשאיר לכם משרד נקי לקראת הבוקר. שירותי ניקיון למשרד יבטיחו לכם סביבת עבודה נקייה והיגיינית, בה תוכלו לעבוד כמו שצריך. לירן אחזקות היא חברה מנוסה שמטפלת באין ספור נכסים ומשרדים, והמומחיות של הצוותים מאפשרת לכם לבוא בכל בוקר למשרד חדש, נקי ומוכן לפעולה.

 

  • שאיבה וניקוי שטיחים הם חשובים מאוד לא רק בגלל האבק שמכסה ומשנה את הצבע אלא בגלל מרבצי החיידקים, הבקטריות וקרדית האבק ששוכנים בתוכם. כל כתם מזון או חומרים שונים, כל אבק ועפר, כל לכלוך יבש או רטוב שהצטבר בשטיחים מנוקה ומשאיר לכם מקום שאינו גורם אלרגיות ואינו מסכן את בריאותכם.
  • ניקיון מחשבים, מקלדות ומכשור אלקטרוני הוא הרבה יותר מניקוי אבק. מדובר בניקוי עמוק יותר שמבטיח לכם ציוד תקין שאינו דביק או מלוכלך ואינו מקשה על הפעילות בו.
  • ניקוי יסודי של ארונות נעשה בדרך כלל אחת לתקופה ומאפשר לכם לא רק סדר וניקיון אלא גם למצוא את התיקים והניירת שאבדו זה מכבר וכעת הם חיוניים להמשך עבודתכם.
  • פוליש לרצפות שומר לא רק על ניקיון אלא גם מקנה למשרד שלכם את המראה היוקרתי שרציתם בו.
  • ניקוי חלונות והברקתם בחומרים תקניים ומיוחדים ששומרים עליהם מפני שריטות ומפני הצטברות נוספת של לכלוך מקנים למשרד שלכם את המראה המקצועי והמוקפד במקום מראה מוזנח ומרושל.
  • ניקוי מטבח ושירותים – אלה החדרים שחובה לנקות מדי יום בצורה יסודית לא רק בגלל הריחות הרעים והצורך להשתמש בהם, אלא בגלל ההיגיינה והבריאות שלכם.
  • חיטוי והדברה שנעשים אחת לתקופה מבטיחים שמזיקים לא יפגעו בציוד ובמוצרים ולא יסכנו את הבריאות שלכם.

 

חברת ניקיון אמינה

כל משרד זקוק לחברת שירותי ניקיון למשרד שתהיה אמינה, מנוסה ואחראית. אתם יכולים לבדוק את שירותי חברת לירן אחזקות ותגלו בוודאי שיש עוד שירותים של טיפול בנכס ובמשרד שלכם שלא חשבתם עליהם, ותוכלו ליהנות מהם ברמה מקצועית ואיכותית.

למעלה

 

מעוניין באחזקה או ניקיון? הגעתם בדיוק למקום הנכון! מלאו בקצרה את הטופס המצורף כדי לקבל הצעת משתלמת במיוחד מהמומחים שלנו בניקיון ואחזקת מבנים, אנו מתחייבים ליצור קשר לתיאום פגישה בהקדם האפשרי על מנת לתת מענה לדרישות שלכם.

 

התקשרו עכשיו :6222655 – 04

חברת ניקיון משרדים - צור קשר

ּ